Ugrás a tartalomra Ugrás a navigációs menübe

Visszaküldhetem a termékeket?

Igen, visszaküldheti a termékeket. Kérjük, hogy előzőleg igényeljen visszaküldési számot, és tüntesse fel a szállítólevélen vagy a csomagolás külsején.


Melyik csomagküldő szolgálat szállítja az árut?

Csomagszállító partnerünk 30 kg csomagsúlyig rendszerint az UPS, minden egyéb esetben fuvarozó céggel szállíttatunk.


Hogyan csomagolják az árut?

Termékeinket többnyire újrahasznosított kartonba és PE-fóliába csomagoljuk.


Van lehetőség expressz szállításra?

Igen, expressz szállítás is lehetséges. Kérjük, hogy ilyen igény esetén forduljon HIWIN kapcsolattartójához.


Meghatározhatom a kiszállítási időpontot?

Igen, ez napra pontosan, valamint expressz szállítás esetén órára pontosan lehetséges. Igény esetén, kérjük, forduljon HIWIN kapcsolattartójához.


Mi a HIWIN termékem vámtarifaszáma?

Profilsínvezetések (futókocsik vagy sínek külön): 84829900900
Profilsínvezetések (futókocsi a sínre szerelve): 84821090900

Golyós menetesorsók (anya vagy orsó külön): 84839089900
Golyós menetorsó (anya az orsóra felszerelve): 84834030900

Lineáris tengelyek (motor nélkül): 84834090990
Lineáris tengelyek (motorral): 84798997900

Lineáris motorok: 85030099990

Nyomatékmotorok: 85015100900

A vámtarifaszámmal kapcsolatos minden további kérdés esetén értékesítési munkatársunk szívesen áll rendelkezésére.
 

Termékeinkhez

Külföldre is szállítanak?

Igen, a külföldre történő szállítási is lehetséges. Ehhez a rendelési folyamatban válassza ki a kívánt szállítási címet.


Ki vállalja a szállítási kockázatot?

Az általunk választott fuvarozó cég esetében természetesen mi vállaljuk a szállítási kockázatot. Ha Ön saját maga hozza el az árut, vagy saját fuvarozó céget bíz meg, akkor Ön vállalja a kockázatot.


Mennyi a szállítási költség?

A szállítási költség a megrendelés méretétől függ, ezért mindig egyéni kalkuláció alapján jelenik meg a rendelési folyamat során.


A shopban is megrendelhetem a konfigurált CAD-modellt?

A konfigurált termékek a konfigurálást követően helyezhetők a kosárba, majd megrendelhetők.


Elmenthetem a konfigurációt?

A regisztrált felhasználók a „Saját projektek” menüpontban elmenthetik vagy a kosárba helyezhetik a konfigurációt. A konfiguráció a kosárban ideiglenesen tárolódik.

A projektjeimhez

Jellemzők előzetes kitöltése / módosíthatatlansága a méretező eszköz bezárása miatt

A https://www.hiwin.de/de/service/auslegungstool címen elérhető méretező eszköz segítségével kiszámíthatja és kiválaszthatja a saját alkalmazásához illő terméket. Ezt a kiválasztott terméket a megrendelés előtt még konfigurálni kell. A műszaki számítások miatt bizonyos tulajdonságok/jellemzők már nem választhatók ki a konfigurátorban, mivel az azt eredményezné, hogy a termék már nem illeszkedik az Ön alkalmazásához.


Elmenthetem és később is megrendelhetem az aktuális konfigurációmat?

Az elvégzett konfigurációt a kosárba helyezheti, vagy a „Saját projektek” menüpontban elmentheti és egy későbbi időpontban is megrendelheti. Ehhez azonban regisztrálnia kell ügyfélként, majd be kell jelentkeznie. Konfigurációját a személyes területen találja meg.

A projektjeimhez

Le tudom tölteni az adatlapokat a konfigurációmhoz?

Az adott konfigurátoron belül a https://www.hiwin.de/de/service/cad-konfigurator alatt található az „Adatlap“ gomb. Ez az adatlap az egyedileg konfigurált termékre vonatkozó legfontosabb műszaki jellemzőket és rajzokat tartalmazza. Jelenleg ez a funkció a konfigurált termékeknél csak a profilsínvezetés termékcsoportnál elérhető. Majd további termékcsoportok következnek.

A CAD konfigurátorhoz

Hogyan juthatok hozzá a CAD-modellhez?

A termékkereső(https://www.hiwin.de/hu/Produkte/c/3952) segítségével válassza ki a kívánt terméket, majd a termék részletes oldalán a „CAD-adatok” pontban kérheti a kívánt adatok elküldését. Ekkor azonnal elküldjük a CAD-adatokat e-mailben. Ezenkívül a Szerviz -> CAD-konfigurátor (https://www.hiwin.de/hu/service/cad-konfigurator) menüpontban elindíthatja a konfigurátort, ahol konfigurálhatja a kívánt terméket, utána pedig a fentivel megegyező módon kérheti a CAD-modell elküldését.

A CAD konfigurátorhoz

Hogyan találom meg a saját kapcsolattartómat?

Kapcsolattartókat, ill. kereskedőket a Kapcsolat menüpontban kereshet (https://www.hiwin.de/hu/kontakt). Ezenkívül telefonon, e-mailben vagy chaten is elérhet kapcsolatba léphet velünk. Állunk szíves rendelkezésére.

Kapcsolattartómnak

Hogyan kaphatok műszaki tanácsadást, ha bizonytalan vagyok, mire is van szükségem pontosan?

Bármikor írhat nekünk az info@hiwin.de e-mail címre, vagy a +49 781 92378 0 telefonszámon is jelezheti igényét. Összekötjük a megfelelő kapcsolattartóval. Ha már ismeri személyes értékesítési kapcsolattartóját, akkor bármikor fordulhat hozzá közvetlenül.


Hogyan módosíthatom a fizetési feltételeimet?

A fizetési feltételek számlán adottak, és nem módosíthatók. Ha további információra van szüksége, kérjük, forduljon hozzánk bizalommal telefonon, e-mailben vagy chaten.


Hogyan tudom módosítani a weboldal nyelvét?

A weboldal összesen 7 nyelven áll rendelkezésre. A nyelvet a weboldal fejlécében található földgömb ikonra kattintva tudja megváltoztatni. Közvetlenül a kosár ikon mellett található egy nyelvváltásra szolgáló vezérlőelem. Egyszerűen kattintson rá, és válassza ki a kívánt nyelvet.


Kell fizetni a CAD-adatokért, vagy kell hozzá regisztrálnom?

CAD-modelljeinket (pl. profilsínvezetések, golyós menetesorsók, lineáris tengelyek stb.) kérésre ingyenesen elküldjük Önnek e-mailben. Ehhez nem kell regisztrálnia, csupán egy érvényes e-mail címet kell megadnia. A kívánt CAD-adatokat kétféle módon szerezheti be. Az egyik lehetőség, hogy kiválasztja a kívánt terméket a termékkeresőből, majd rákattint a „CAD-adatok” hivatkozásra a termék részletes oldalán. A másik lehetőség, hogy konfigurálja a terméket a CAD-konfigurátorban a saját követelményeinek megfelelően a https://www.hiwin.de/hu/cad-konfigurator címen.

A CAD konfigurátorhoz

Mennyibe kerül a javítás?

Javítási igény esetén forduljon hozzánk a reparatur@hiwin.de e-mail címen vagy a +49 781 932 78 32 telefonszámon. Amennyiben a javítás már nem lenne gazdaságos, akkor Önnel közösen kidolgozzuk a kompatibilis megoldást.


Mennyi ideig tart a javítás?

Mindegy, hogy profilsínvezetésről, golyós menetesorsóról vagy elektromos hajtástechnikai termékválasztékról van szó, a gyorsan és zökkenőmentesen lebonyolított javítás magától értetődő számunkra. A golyós menetesorsók termékterület számára további szervizszolgáltatásokat is nyújtunk: Előzetes bejelentéssel a javítás 24 órán belül megtörténik. Előzetes bejelentés nélkül a javítás rendszerint egy hetet vesz igénybe. Amennyiben a javítás már nem lenne gazdaságos, akkor Önnel közösen kidolgozzuk a kompatibilis megoldást. Ehhez forduljon hozzánk a reparatur@hiwin.de e-mail címen vagy a +49 781 932 78 32 telefonszámon. További információt a https://www.hiwin.de/hu/service/reparatur címen talál.


Hol tekinthetem meg az Általános Üzleti Feltételeket?

Általános Üzleti Feltételeinket megtalálja a https://www.hiwin.de/hu/agb címen.

A feltételekhez

Hogyan tudok elmenteni új szállítási címet a címjegyzékemben?

A megrendelés végén kiválaszthat egy már meglévő szállítási címet a címjegyzékből, vagy manuálisan megadhat egy újat a megrendeléshez. A következő megrendelésnél megtalálja az újonnan megadott szállítási címet a címjegyzékben. Másik lehetőségként e-mailben fordulhat támogató részlegünkhöz (shop-registry@hiwin.de).

A szállítási címekre

Mi az a „Saját projektek”?

A „Saját projektek” menüpontban elmenthet méretezéseket, konfigurációkat és szabványos termékeket. Ezután az elmentett termékek egyetlen kattintással a kosárba helyezhetők vagy tovább konfigurálhatók, ill. méretezhetők.

A projektjeimhez

Elmenthetek projekteket?

A „Saját projektek” menüpontban elmenthet méretezéseket és konfigurációkat.

A projektjeimhez

Van Önöknek adatvédelmi nyilatkozatuk?

Adatvédelmi nyilatkozatunkat megtalálja a https://www.hiwin.de/hu/datenschutz címen.

Adatvédelmi nyilatkozat

Elmenthetem a méretezést?

A méretezést bármikor elmentheti a „Mentés” gombbal. Amikor egy új méretezésben első alkalommal rákattint erre a gombra, a rendszer generál egy személyes méretezési azonosítót. Ezzel a méretezési azonosítóval egy későbbi időpontban folytathatja a méretezést. Ebben az esetben azonban fel kell jegyeznie a méretezési azonosítót. A regisztrált felhasználók számára előny, hogy a méretezést elmenthetik a „Saját projektek” pontban. Ebben az esetben a számítás egy későbbi időpontban a „Saját fiók” -> „Saját projektek” (https://www.hiwin.de/hu/my-account/hiwinprojects) menüpontban nyitható meg és folytatható.

A projektjeimhez

Átméretezhetem a már konfigurált terméket?

Az egyénileg konfigurált terméket nem lehet átméretezni. A méretező eszköz csupán arra szolgál, hogy kiszámítsa a megfelelő terméket az Ön alkalmazásához. A CAD-konfigurátorban végzett konfigurálás a megfelelő szabványos termék kiválasztása után történik.


Hogyan oszthatom meg másokkal a méretezést?

Az első mentés után minden méretezés kap egy ún. méretezési azonosítót. Ezt a méretezési azonosítót feljegyezve és megosztva a méretezés egy későbbi időpontban vagy másik böngészőben, ill. másik számítógépen is megnyitható. Ehhez a Szerviz -> Méretező eszköz (https://www.hiwin.de/hu/service/auslegungstool) menüpontban az első csempén adja meg a méretezési azonosítót, majd kattintson a „Méretezés folytatása” gombra. A méretezés egyidejűleg több helyről történő szerkesztése nem lehetséges.

A tervező eszközhöz

Kell valamit telepítenem az online szolgáltatások használatához?

A HIWIN online eszközök használatához semmilyen telepítést nem kell végezni. Amennyiben van működő internetkapcsolata, akkor minden szolgáltatást használhat.

A tervező eszközhöz

Hogyan működik a Lineáris tengelyek méretező eszköz?

A HIWIN Lineáris tengelyek (egyes tengelyek, kettős tengelyek és konzolos tengelyek) méretező eszközt a Szerviz -> Méretező eszköz (https://www.hiwin.de/hu/service/auslegungstool) menüpontban tudja megnyitni. Ehhez egyszerűen kattintson ezen a területen a megfelelő Lineáris tengelyek csempére. A méretező eszközben megadhatja az Ön által ismert adatokat a szükséges alkalmazáshoz. Egyrészt vannak olyan adatok, amelyekre a méretező eszköznek szüksége van a megfelelő lineáris tengely kiszámításához (kötelező adatok). Másrészt vannak opcionális mezők is, valamint a méretező eszköz által automatikusan generált értékek is, amelyeknek azonban egy része módosítható. Ezeknek az adatoknak és értékeknek a magyarázata mindig az információs gomb alatt szerepel a méretező eszközben. A kötelező adatok megadása után a HIWIN méretező eszköz kiszámítja az Ön alkalmazásához illeszkedő terméket. Méretezés után ez a termék a HIWIN CAD-konfigurátorban az Ön követelményeinek megfelelően konfigurálható, és utána meg is rendelhető. Ezenkívül PDF formátumban letöltheti a számításhoz kapcsolódó adatlapot. Ha bizonytalan, természetesen bármikor személyesen, telefonon, e-mailben vagy élő chatben is a rendelkezésére állunk.

A tervező eszközhöz

Hogyan módosíthatom a jelszavamat?

A regisztrált felhasználók a „Saját fiók” menüpont „Jelszó” alpontjában (https://www.hiwin.de/de/my-account/update-password) módosíthatják jelszavukat. Ehhez meg kell adni az aktuális jelszót, majd pedig az új jelszót, és frissíteni kell azt. Kérjük, hogy ehhez vegye figyelembe a jelszóval szembeni minimális követelményeket. Ezek a követelmények az egérmutató „Új jelszó” mező fölé húzásával jeleníthetők meg.

A jelszó megváltoztatásához

Hogyan tudok bejelentkezni a weboldalon?

A „Bejelentkezés” gombra kattintva bejelentkezhet a felhasználói adatainak megadásával (https://www.hiwin.de/hu/login). Az első bejelentkezés előtt egyszeri alkalommal regisztrálnia kell, lásd a „Hogyan tudok regisztrálni?” pontot (https://www.hiwin.de/hu/customer-registration).

A regisztrációhoz

Hogyan tudok regisztrálni a weboldalon?

Az első bejelentkezés előtt egyszeri alkalommal regisztrálnia kell. Ehhez a „Bejelentkezés” gomb alatt kattintson a „Regisztráljon most” linkre (https://www.hiwin.de/hu/customer-registration). Töltse ki a regisztrációs űrlapot, és küldje el. Ezt követően kapni fog egy e-mailt, benne egy megerősítő linkkel. A link megnyitása után ellenőrizze adatai helyességét. Ezt követően továbbítódnak hozzánk az Ön adatai. Hozzáférését rendszerint a következő 2 órán belül aktiváljuk. Amint ez megtörtént, e-mailben értesítjük. Innentől kezdve bármikor bejelentkezhet és minden funkciót használhat. Amennyiben nem kapja meg a megerősítő e-mailt, vagy problémája adódik a regisztrációval kapcsolatban, írjon a shop-registry@hiwin.de e-mail címre.

A regisztrációhoz

Miért nem kapok megerősítő e-mailt?

Rendszerint minden sikeres megrendelésről küldünk egy megerősítő e-mailt. Amennyiben ez nem történik meg, akkor lehet, hogy helytelenül adta meg az e-mail címét, vagy a megrendelés nem volt sikeres. Kérjük, hogy ilyen esetben írjon támogató részlegünknek a shop-registry@hiwin.de e-mail címre.


Az e-mail címem már használatban van...

Lehet, hogy korábban már regisztrált az e-mail-címével a shopba. Ha elfelejtette a jelszavát, egyszerűen kattintson az „Elfelejtett jelszó” linkre. Ebben az esetben új jelszót küldünk a megadott e-mail-címre. Ha továbbra is problémát tapasztal, kérjük, forduljon támogató részlegünkhöz a shop-registry@hiwin.de e-mail címen.


Milyen előnyökkel jár a bejelentkezés?

A regisztrált felhasználók saját, személyes résszel rendelkeznek, ezenkívül megtekinthetik a termékek árát és szállítási határidejét is. A személyes részben elmenthetik a konfigurációkat és a méretezéseket, valamint a kosarakat.

A regisztrációhoz

A régi webáruházas bejelentkezési adatokkal be tudok jelentkezni az új webáruházba?

Nem. 2019 decembere óta új webáruházunk van az online térben. A régi webáruházas bejelentkezési adatok sajnos itt már nem használhatók. A https://www.hiwin.de/de/customer-registration címen pofonegyszerűen regisztrálhat újra, lásd a „Hogyan tudok regisztrálni a weboldalon?” című pontot.

A regisztrációhoz

Milyen adatokat tárolnak rólam?

Csak azokat az adatokat tároljuk, amelyeket Ön a regisztrációs űrlapon megad. További információkat az adatvédelmi irányelveinkben talál https://www.hiwin.de/hu/datenschutz

A regisztrációhoz

Miért nem tudok bejelentkezni, pedig regisztráltam?

Ön valószínűleg csak a régi webáruházunkban regisztrált. 2019 decembere óta új webáruházunk van. A régi webáruházas adatok sajnos itt már nem használhatók. A következő linken https://www.hiwin.de/de/customer-registration pofonegyszerűen regisztrálhat újra. A további információkat lásd a „Hogyan tudok regisztrálni a weboldalon?” című pontban.

A regisztrációhoz

Megrendelhetem még egyszer a megkapott terméket?

A regisztrált felhasználók a „Saját megrendelések” menüpontban (https://www.hiwin.de/hu/my-account/orders) megtekinthetik korábbi megrendeléseiket. Ezeket rendkívül kényelmesen újra a kosárba helyezhetik és így újra megrendelhetik. Ezenkívül a kosárban a Gyorsrendelés funkcióval is lehet rendelni.

Parancsaimra

Hogyan módosíthatom a szállítási feltételeimet?

Standard szállítási feltételünk az FCA. Kérjük, hogy változtatási igényéről egyeztessen személyes kapcsolattartójával, vagy jelentkezzen támogató részlegünknél.

Kapcsolattartómnak

Hogyan jelentkehetek álláshirdetésre?

A jelentkezéseket csak PDF formátumban fogadjuk a juelide.altan@hiwin.de e-mail címen. További információkat a https://www.hiwin.de/hu/karriere-uebersicht címen talál.

Álláshirdetéseinkhez

Hogyan találom meg a megfelelő terméket az alkalmazásomhoz?

A saját alkalmazásához illő, megfelelő termék kiválasztásában a méretező eszköz nyújt segítséget. Ezt a Szerviz -> Méretező eszköz menüpontban (https://www.hiwin.de/hu/service/auslegungstool) indíthatja el. A további információkat lásd a „Hogyan működik a méretező eszköz?” című pontban.

A tervező eszközhöz

What do the individual characters of the order codes for ball screws mean?

A rendelési kódok magyarázata megtalálható az adott termékkategória katalógusában. Ehhez nyissa meg a Szerviz -> Letöltések (https://www.hiwin.de/hu/service/downloads) menüpontot, és ott válassza ki a kívánt terméket a katalógus szűrőfunkciójának segítségével. Ott megtekintheti a rendelési kóddal kapcsolatos információkat.

A letöltésekhez

Hogyan tudom megfejteni a termékek rendelési kódját?

A rendelési kódok magyarázata megtalálható az adott termékkategória katalógusában. Ehhez nyissa meg a Szerviz -> Letöltések (https://www.hiwin.de/hu/service/downloads) menüpontot, és ott válassza ki a kívánt terméket a katalógus szűrőfunkciójának segítségével. Ott megtekintheti a rendelési kóddal kapcsolatos információkat.

A letöltésekhez

Mi a különbség a HG és a CG megvezetés között?

A HIWIN HG sorozatú profilsínvezetések esetében a golyóspályák X elrendezésűek. A CG sorozatban a profilsínvezetések O elrendezésűek.  Az O elrendezésnek köszönhetően a CG sorozat nagyobb nyomatékok felvételére képes, különösen MX irányban. Ezért a CG sorozat elsősorban az egytengelyes alkalmazásokhoz, a HG sorozat pedig a többtengelyes alkalmazásokhoz használható.

Termékeinkhez

Hol tekinthetem meg a megrendelés állapotát?

A leadott megrendelések megtekinthetők a „Saját megrendelések” (https://www.hiwin.de/hu/my-account/orders) menüpontban. Ott megtekintheti a megrendelés állapotával kapcsolatos információkat.

Parancsaimra

Hol tekinthetem meg az árakat?

Az árakat csak regisztrált felhasználók láthatják. Amennyiben Ön már regisztrált, és nem látja az árakat, vagy nem szeretne regisztrálni, akkor a shop-registry@hiwin.de e-mail címen keresztül kapcsolatba léphet velünk. Ebben az esetben hamarosan jelentkezni fogunk Önnél. Amennyiben Ön még nem regisztrált, bármikor megteheti a https://www.hiwin.de/hu/customer-registration címen.

A regisztrációhoz

Hogyan tudom meghatározni a szállítási határidőt?

A szállítási határidő a gyártási időből és a szállítmányozó parterünk által vállalt, tulajdonképpeni szállítási időből tevődik össze. A gyártási idő a termék részletes oldalán és a kosárban látható. A szállítmányozó partnerünk által vállalat szállítási időt azt követően látja, hogy a kosárban rákattint a „Tovább a pénztárhoz” gombra, majd megadja a szállítási címet, és kiválasztja a szállítási módot.


Akár minden terméket megvásárolhatok online?

Minden szabványos terméket megrendelhet online. A szabványostól eltérő termékek esetében bármikor kapcsolatba léphet értékesítő munkatársainkkal vagy személyes kapcsolattartójával, és velük, ill. vele együtt határozhatják meg a megfelelő megoldást.

Termékeinkhez

Bejelentkezés nélkül is rendelhetek online?

Sikeres regisztráció nélkül a megrendelés nem lehetséges. Bármikor regisztrálhat és utána bejelentkezhet a https://www.hiwin.de/hu/customer-registration címen.

A regisztrációhoz

Telefonon, e-mailben vagy faxon is rendelhetek?

Bármikor leadhatja megrendelését e-mailben vagy faxon is, ahogy Önnek kényelmes.


Muszáj létrehoznom ügyfélfiókot a rendeléshez?

A megrendelés leadása előtt ügyfélként regisztrálnia kell a https://www.hiwin.de/hu/customer-registration címen. Ehhez a „Bejelentkezés” gomb alatt kattintson a „Regisztráljon most” linkre. Töltse ki a regisztrációs űrlapot, és küldje el. Ezt követően kapni fog egy e-mailt, benne egy megerősítő linkkel. A link megnyitása után ellenőrizze adatai helyességét. Ezt követően továbbítódnak hozzánk az Ön adatai. Hozzáférését rendszerint a következő 24 órán belül aktiváljuk. Amint ez megtörtént, e-mailben értesítjük. Innentől kezdve bármikor bejelentkezhet és minden funkciót használhat.  Amennyiben problémája adódik a regisztrációval kapcsolatban, írjon a shop-registry@hiwin.de e-mail címre.

A regisztrációhoz

Van minimális rendelési érték?

Webáruházunkban nincs minimális rendelési érték.


Módosíthatom/törölhetem utólag a megrendelést?

Online nincs lehetőség a már elküldött megrendelés módosítására. Ha ilyen jellegű igénye van, kérjük, forduljon HIWIN kapcsolattartójához.


Készíttethetek ajánlatot?

A kívánt termékeket a kosárban gyűjtheti, ahol egyből meg is tekintheti az értékesítési árat. Igény esetén a kosárból közvetlenül letölthet egy ajánlatot PDF formátumban.

A kosár kosárhoz

Hogyan rendelhetek meg egy terméket online?

A termékkeresőben kiválaszthatja a kívánt terméket, amelyet egyből megrendelhet, vagy a CAD-konfigurátorban a saját követelményei szerint módosíthat. Ezután a (konfigurált) termékek a kosárba helyezhetők. A regisztrált felhasználók a kosár segítségével adhatják le megrendeléseiket. Itt még egyszer megtekinthetik az árakat és a szállítási határidőket. A rendelési folyamat során a rendszer rákérdez a szállítási címre, a fizetési módra és a szállítási opciókra. A sikeres megrendelés után e-mailben küldünk visszaigazolást. A leadott megrendelések megtekinthetők a „Saját megrendelések” menüpontban. Amennyiben egy korábbi megrendelésből már ismeri a termékszámot vagy a rendelési kódot, akkor a „Gyorsrendelés” funkció segítségével kényelmesen hozzáadhatja a terméket a kosárhoz.

Termékeinkhez

Hol találom az aktuális katalógust / szerelési útmutatót?

Katalógusainkat és szerelési útmutatóinkat a Szerviz / Letöltések menüpontban találja a https://www.hiwin.de/hu/service/downloads címen, ahol a szűrőfunkció segítségével pofonegyszerűen kiválaszthatja a kívánt terméket, majd az adott nyelven letöltheti a katalógust vagy a szerelési útmutatót.

A letöltésekhez

Mihez van szükség a konfigurációs lapra?

A konfigurációs lapot akkor kell kitöltenie, ha méretezést vagy élettartam-számítást szeretne kérni tőlünk. A konfigurációs lap ellenőrzőlistaként funkcionál, amelynek alapján a lehető legpontosabban leírhatja az alkalmazását.


Hol tudok letölteni termékkatalógusokat?

A Szerviz -> Letöltés (https://www.hiwin.de/hu/service/downloads) menüpontban valamennyi katalógusunk letölthető. Ehhez egyszerűen válassza a „Katalógus” kategóriát a szűrőben, és utána szűrjön rá pl. a Profilsínvezetés, Golyós menetorsók, Lineáris tengely stb. termékcsoportra.

A letöltésekhez

Milyen fizetési módok állnak rendelkezésre?

Az online shopban legadott megrendelések kifizetése számlázással lehetséges. Fizetőképesség hiánya esetén fenntartjuk a jogot, hogy a fizetési feltételt előre fizetésre változtassuk.